डबल बदनाम भएँ मः चपली हाइटकी नायिका बिनिता

पछिल्लो समय नेपाली रजतपटमा नवनायिकाहरुको  आगमन हुनेक्रम बढिरहेको छ । रजतपटमा प्रवेश भैसकेपछि जतिसक्दो एक्सपोज दिनुपर्छ भन्ने मानसिकता लिएर कुनै पर्वाह नगरी  नायिकाहरुले एक्सपोज गरेको कुराले कलिउड नगरीमा  बेलाबेलामा  सारगर्मी बढ्छ । कहिले न्युड फोटो त कहिले फिल्मबाट निकालिएको बिभिन्न कुरारुरले चर्चामा आइरहेकी ‘चपली हाइट डेब्यु‘ नायिका बिनिता बराल कलीउड नगरीमा यतिबेला  निकै छाइरहेकी छन् ।  झन्डै पचासभन्दा बढी म्युजिक भिडियोहरुमा मोडलिङ गरिसकेकी बिनिता यतिबेला चैत्र ३ गतेबाट  प्रदर्शनमा आउन लागेको  आफ्नो   डेब्यु  फिल्म चपली हाइटको प्रचारप्रसरमा ब्यस्त  छिन्  । उनै नायिका बिनितासँग एबीसीटिभी नेपाल डट कमका लागि शारदा थापाले गरेको  कुराकानी..

कलिउड नगरीमा  छाइरहनुभएको छ , हिजोआज केमा ब्यस्त हुनुहुन्छ  ?

यही चैत ३ गतेबाट मेरो डेब्यु फिल्म चपली हाइट  प्रदर्शन हुँदैछ ,मेरो बारेमा धेरै कुरा भएको छ, मैले गरेको कामको  दर्शकहरुले कस्तो प्रतिक्रिया दिनुहुन्छ मनमा ढुकढुकी बढीरहेको छ । हिजोआज रेडियो, टेलिभिजन र पत्रपत्रिकामा अन्तर्वार्ता दिनेदेखि लिएर फिल्मको प्रचारप्रसारमै ब्यस्त छु  ।

फिल्म प्रमोशनका लागि त तपाइसँगै काम गर्ने अरु हिरोहरु पनि छन् तर चर्चा तपाईँको मात्रै छ नि ?

हो, मसँगै काम गर्ने आमिर गौतम र राज घिमिरे  हुनुहुन्छ तर जताततै माग मेरो छ । सबैले मलाई नै खोज्नुहुन्छ । सायद मेरो बारेमा आएको कन्ट्रोभर्सीले होला । बढी चर्चा र माग बढाउन कन्ट्रोभसी चाहिँदोरहेछ ।

तापाईको टपलेस फोटोको कन्ट्रोभर्सी के हो ?

उ त्यो टपलेस फोटो थिएन् मैले ईनर वेयर लगाएको थिएँ । त्यो फोटो मूभिका लागि भनेर खिचिएको फोटो थियो । तर एक्कासी म्यगजीन अनि पेपरहरुका कभरपेज बनेर आयो । जुन फोटोमा मैले लगाएको ईनर वेयर हटाइएको थियो । त्यतिबेला म सारेै निराश भएँ । मलाई केही थाहा थिएन, अनि पत्रकार सम्मेलन गरेँ । त्यसबाट झनै ठुलो स्क्यान्डल पो भयो ।

पत्रकार सम्मेलनका बेलामा त चपलीहाइटका निर्माता अर्जुन कुमार श्रेष्ठले अब बिनिता हाम्रो फिल्मको प्रचारप्रसारबाट आउट भन्नु भएको थियो नि ?

मैले गरेको पत्रकार सम्मेलनमा उहाँहरु आउनु पनि भएन । उहाँले रिसको बेला भन्नु भयो होला । मसँग औपचारिक रुपमा केही भन्नु भएको थिएन् । फिल्मको मुख्य हिरोइनै मै हुँ म कसरी आउट हुन्छु र ? मलाई एउटा फिल्ममा एग्रीमेन्ट गराई एड्भान्स दिएर फिल्म सुटिङ हुने बेला निकालियो । तर मेरो हिरोइन बन्ने सपना बच्चैदेखि थियो । त्यस्तोबेलामा निर्माता अर्जुनकुमार श्रेष्ठ र निर्देशक दिपेन्द्र के खनालले मलाई चपलीहाइटमा सोलो हिरोइनको रुपमा लिनुभयो, म कहिले भुल्न सक्दिनँ ।

चपली हाइट कस्तो फिल्म हो ?

सेक्स्युल साइकोलोजीमा आधारित फिल्म हो । यो फिल्मले एडल्ट सर्टीफिकेट पाएको छ ।  युवा जमातले अभिनय गरेको अनि योङ जेनेरेशनका लागि लक्षित गरी बनाइएको फिलम हो चपलीहाइट ।

तपाईको डेब्यु फिल्म चपलीहाईट, आफ्नो भुमिका निर्वाह गर्न कत्तिको गाहे भयो ?

मैले पचासभन्दा बढी मयुजिक भिडियोमा अभिनय गरिसकेकै थिएँ । अनि हिरोइन बन्नका लागि नृत्य, अभिनय सबै सिकेको थिएँ ।  अभिनय गर्न सक्ने पूर्ण विश्वास थियो । तर चपलीहाइट यौन मनोविज्ञानमा आधारित भएकाले दृष्यहरु त्यस्तैखालको दिनुपर्ने थियो त्यतिबेला डाराएँ, अनि कति पटक रोएँ पनि तर मैले आफ्नो भुमिका राम्रेसँग निर्वाह गरेको छु ।

पहिलो फिल्मबाट ननिकालिएको भए बिनिताको हाइट चपलीहाइटलेजस्तै दिन्थ्यो होला ?

मलाई ‘के म तिम्रो साथी बन्न सक्छु’ भन्ने फिल्मबाट निकालेको हो तर धेरै राम्रो भयो । सायद चपलीहाइटले जति हाइट त्यो फिल्मले मेरा लागि दिदैनथ्यो ।

तपाईको ब्यक्तिगत जीवनमा के कस्तो असर पर्यो कन्ट्रोभर्सीले ?

असर धेरै प¥यो , बिनिताले त फिल्म खेल्नका लागि टपलेस फोटो खिचाई रे, सेक्सका धेरै कुरा गरेर हट बन्न खोजी रे  कतिले तैँले विवाह गर्नुपर्दैन ? पनि भने । धेरै कुरा आयो मेरो परिवारले जुन कुरा सहन सकेन  मेरो परिवार रुनु भनेकोनै मेरो पुरै जीन्दगी असफल हुनु हो , म त यहाँ डबल बद्नाम पो भएँ त । एक हिरोइन भन्ने बित्तिकै बदनाम हुने अर्को टपलेस फोटोले बद्नाम । म आफै कत्तिपटक फ्रस्टेशनमा परेँ । तर यि सब घट्नाले मलाई च्यालेन्ज दिएको छ आत्मबल बढाएको छ ।

अब के योजना छ बिनिताको ?

उ म रजतपटमा नायिका बन्छु भनेर आएको शुरुवतामै कन्ट्रोभर्सीले चर्चामा आएँ । म साधारण केटी हुँ । तर चपली हाइटमा यौनमनोविज्ञानको दमदार भुमिका निर्वाह गरेको छु । थुप्रै फिल्मको प्रस्ताव आइरहेको छ । अब चपलीहाइट रिलिज भएपछि  फिल्मी करीयरलाई नै निरन्तरता दिन्छु ।

एबीसी टीभी नेपालबाट सभार

Recent Posts

Loading...
दैनिक
रेडियो/ टेलिभिजन कान्तिपुर एफ. एम. बीबीसी नेपाली सेवा चाइना रेडियो रेडियो दोभान रेडियो नेपाल रेडियो सगरमाथा हिट्स एफ. एम. सगरमाथा टेलिभिजन एभिन्यूज टिभी हिमाली स्वरहरू व्रिटिस गोर्खा रेडियो उज्यालो राष्ट्रिय नेटवर्क एसबीएस रेडियो - नेपाल एबीसी समाचार

साप्ताहिक
अन्य उपयोगी वेबसाईटहरू नेपाल अमेरिका पत्रकार संघ मेरो संसार शब्दाङकुर साहित्यीक समकालीन साहित्य खसखस कमिटी टु प्रोटेक्ट जर्नालिष्टस् गोरखा न्यूज सेब्स साझा.कम काठमाण्डू न्यूजलाईन नेपाली साहित्य मञ्च नेपाल होराईजन्स साँझको समाचार नेपाली न्यूज यूएसए हालखबर अनलाईन अनलाईन खबर प्रेस नेपाल नेपाली कला साहित्य डिसी नेपाल दौंतरी फुलबारी

मेरो कन्ट्रोल प्यानल

New Post | Settings | Template Designer | Design | Edit HTML | Fonts and Colors | Moderate Comments | Sign Out